Sovit dåligt inatt

Idag är det onsdag och det betyder jobb för mig. Känner att jag är påväg att bli sjuk :( har sovit jätte dåligt inatt. Vaknade flera gånger inatt av att jag var jätte täppt i näsan och i morse när jag vaknade så kände ja att jag hade lite ont i halsen. Ska nog åka förbi apoteket innan jobbet idag och köpa nässpray. Det värsta jag vet är att vakna mitt i natten och inte kunna andas genom näsan ordentligt, så nässpray är ett måste just nu. När jag kommer hem så ska jag försöka tvätta och städa lite... usch så tråkigt, men jag måste. Hoppas ni alla får en fin onsdag :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

hihi tackar....



jag sov med dåligt i natt och vaknade grymt tidigt.. kunde inte somna om.. :/

2010-06-16 @ 12:55:24
URL: http://mandyego.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0