Tisdag

Idag är jag trött, satt ju och titta på Avatar i går kväll. Men så efter en stund så hände det något med filmen, den började hacka och ha sig så det tog ett bra tag innan vi fick igång filmen igen, så klockan va närmare 3 i natt när filmen va slut. Efter filmen så kunde jag inte somna. Gick sedan upp halv 8 i morse och tog en promenad med Tindra. När jag kom tillbaka så åt jag frukost och sedan så somnade jag^^ Om en liten stund så kommer min bror och hämtar mig. Jag ska hem till mamma för att äta familjemiddag, ska bli jätte mysigt. Vet inte när jag kommer hem men vi ska i alla fall äta vid 17:00 tiden så kanske är jag hemma vid 20:00 ikväll. Hoppas ni alla får en fin tisdag.

Här är en låt som går rätt ofta hemma hos oss just nu^^
lyssna på den, den är faktist bra^^




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick cerazette eller vad dom heter :P så får se om det är något för mig :) Hoppas dom är bra och att jag slipper mitt magont!

Kramkram!

2010-06-22 @ 19:02:26
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0