En trudelutt

Jag har hittat min kamera :) letade som en galning efter den igår och även i dag men så låg den i en påse som jag hade haft med mig till mammi i lördags då jag va där på middag.

Vet ni vad jag gjorde för en stund sedan
, ja ni ser väl på bilderna. Jag spelade lite på mitt underbara piano^^ har inte rört mitt piano på flera månader och jag kände att det allt va på tiden att borsta bort dammet från pianot och spela en trudelutt^^ Trodde först när jag satte mig vid pianot att jag inte skulle komma ihåg några låtar men det gjorde jag allt :) jag anntar att det sitter liksom i en typ oavsett om man inte spelat på ett bra tag :)



Nu ska jag titta på familjen annorlunda och sedan spårlöst :)
Hörs sen!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0