Fan va arg jag blir..

Åhhh jag är så fruktansvärt arg nu. Har suttit och mailat min lärare angående en kurs som jag ska göra snart. Vissa arbeten i kursen har jag redan gjort men min lärare verkar inte fatta det. Denna "skolan" som jag läser på nu heter Komvux jag distans läser alltså där. Förut när det fanns en skola på komvux så gick jag precis som i vanliga skola, mån till fre 8:00 till 16:00 typ, nu blir detta lite krångligt och invecklat men i alla fall så hoppade jag av skolan då men så nu har jag tagit upp mina studierna igen. Men under den tiden jag gick på skolan så gjorde jag samma arbeten som min lärare kräver att jag ska göra igen och det tycker jag är fel och det är fortfarande samma lärare som jag har nu som jag hade då. Jag har till och med en studieplan på vad jag har kvar och göra i just denna kursen jag snart ska läsa.

Åhhh va trött jag blir, jag har i alla fall mailat min lärare och jag hoppas att hon svarar mig i morgon och säger att jag inte behöver göra alla dessa arbeten som hon tycker plus ett prov. Jag har nämligen redan gjort alla proven i denna kursen men hon tycker att jag ska göra ytterligare ett till och det går jag bara inte med på, varför ska jag få ett extra prov medans dom andra som läser inte får det. Detta låter kanske väldigt konstigt hos er men jag har bara gjort historien kort. Självklart så bestämmer min lärare vad jag ska göra men jag gör inte samma arbete igen så är det bara.

Faaan asså detta förstörde verkligen min kväll :(
ÅHHHH..


Kommentarer
Postat av: Lina

Jäklar lärare! Ibland är de bara så otroligt tröttsamma!

Hoppas du klarar dig utan extraprov!

KRAM

2010-03-03 @ 20:47:45
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0