Godmorgon

Vaknade inte i morse klockan 09:00 då klockan ringde, tror jag snoozade typ 10 gånger eller nått^^ Usch va trött jag är i dag. Sitter just nu och äter frukost. Och jag äter nog världens godaste yoghurt just nu. Yoggi vanilj heter den och det är en sån där Mini Meal med lite flingor i locket ni vet. Flingorna smakar som start och vet ni vad mer det är i då? Jo vit choklad :) jäklar va god den är. Har ni inte smakat på den så tycker jag att ni borde göra det. Jag vet i alla fall en tjej som ska införskaffa sig några stycken^^



Såhär ser förpackningen ut, fast jag hade visst tagit av locket på den och det är
i locket som själva flingorna ligger. Men ni fattar ;)



Nu ska jag åka hem till mig och lämna lilla Tindra hemma sedan måste jag
skynda mig till jobbet, hörs när jag är hemma igen :)

Hoppas ni alla får en fin Onsdag :)


Kommentarer
Postat av: Helena

tror det var dig jag såg igår :)

2010-03-24 @ 12:40:46
URL: http://pompinella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0