Har fått svar..

Nu har jag tittat klart på filmerna X-Men 2 och 3. Har också fått svar från min lärare angående min kurs och det va ju inget positiv mail jag fick tillbaka. Hon vill alltså att jag ska göra om flera arbeten som jag redan fått godkänt i och det är ju sjukt. Jag är ju godkänd i dom. Plus att hon vill att jag ska göra ett prov som jag också redan gjort och klarat av. Jag blir faktiskt jäkligt sur för såhär ska det inte va eller gå till. Har i alla fall mailat henne tillbaka och sagt vad jag känner och att jag tycker detta är orättvist.

Jag har så fruktansvärt svårt att sluta tänka på detta
att jag inte klarar av att plugga till mitt prov som jag snart ska ha och det är viktigt för mig att jag klarar detta provet men just nu känns det som att jag inte kommer klara det. Men jag måste självklart försöka, jag ska nu sätta mig och försöka plugga lite så vi hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jäkla lärare! Ibland är de bara så tråkiga!

Hoppas du hittar nåt annat att tänka på! Du får ta en långpromenix med vovvarna!



Ha en mysig kväll!

KRAM

2010-03-04 @ 18:08:57
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0