Hemma

Nu är jag hemma från en lång promenad med min kusin. Det va jätte härligt fast väldigt, väldigt kallt. Mina fingrar är kalla som isbitar, kan knappt skriva på tangenterna för fingrarna är så stela^^ Men det va riktigt mysigt att få träffa min underbara kusin en stund :)

Nu ska jag ge mig ut i köket
och göra en kopp te och förhoppningsvis så tinar jag väl upp lite efter en kopp. Jo förresten när jag kom tillbaka efter promenaden så hade killarna här hemma bytt ut soffan i vardagsrummet. Väldigt fint blev det faktiskt. Soffan som stod där förut va en beige skinn soffa.



Om en liten stund kommer det upp ett litet videoklipp på
en väldigt busig tjej^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar:

Så lite så :)

Okej, söt är hon som bara den!

Hoppas du får en mysig kväll, kram på dig!

2010-03-29 @ 20:31:43
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0