Tips - Jag testar VICHY NORMADERM




VICHY NORMADERM
Vårdande och fuktgivande dagcreme
Rengör och lugnar huden. Minskar utvecklingen av bakterier och orenheter, exfolierar döda hudceller. Skapar balans i talgproduktionen. Mattgörande effekt i upp till 6 timmar.
Till oren eller fet hud (tilltäppta eller stora porer, pormaskar, röda och blanka partier eller ojämn hud

VERKAN
Orenheter minskas och porerna blir mindre framträdande. Huden blir jämnare och får ett matt resultat.

ANVÄNDNING
Används dagligen morgon och/eller kväll på rengjord hud. Används tillsammans med övriga produkter ur Normadermserien för bästa effekt.

AKTIVA INGREDIENSER
Med dubbel verkan som både rengör och lugnar huden. Zincadone+ rengör hudytan och ger den ett matt och jämnt resultat. Intrapore-teknologi verkar lugnande. Gör det möjligt för de aktiva ingredienserna att tränga ner porens kärna för att minska orenheter.

KONSISTENS
Lätt creme som snabbt tränger in i huden utan att kännas kladdig. Oljefri.

PARFYM
Milt parfymerad.

PRIS
Flaska med pump 50 ml. *Rekommenderat pris. Apoteket prissätter fritt.

JAG TYCKER TILL OM VICHY

Jag tyckte att den va helt fantastisk, och då är detta första gången jag testar den. Den är absolut inte kladdig utan väldigt lätt och känns bra på huden. När jag smörjde in ansiktet med krämen kände jag typ ett lugn i ansiktet och man känner sig absolut inte torr efteråt, inte heller fet utan helt perfekt :) Huden blev otroligt mjuk och len och det har nu gått över en timme sedan jag applicerade krämen i ansiktet och huden känns fortfarande mjuk och len. Och jag känner mig väldigt fräsch i ansiktet.

Något som jag också gillar med produkten är att den har en mattande effekt vilket gör den perfekt att använda innan man lägger på sin fondation. Jag har en viss tendens att bli rätt glansig efter ett tag (speciellt i t-zonen). Men med VICHI normaderm så har jag en mattande effekt i upp till 6 timmar :)

Den luktar väldigt uppfriskande, lite svårt att säga exakt vad den luktar men lite vattningt, gurka otroligt fräscht i alla fall. Jag ska absolut gå till apoteket nån dag och köpa lite olika produkter ur VICHI serien för jag tror detta kan bli en absolut favorit hos mig :)

HÄR NEDAN ÄR BARA NÅGRA AV VICHI´S PRODUKTER




Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tänkte oxå köpa vichy normaderm, jag har lite finnar och min hy är väldigt röd. minskar man rodnaden om man använder den produkten???

vill verkligen inte ha en sån rodnad i ansiktet.

vad fick du för resultat.

2010-10-19 @ 15:24:12
Postat av: frida

Den låter perfekt för min hy. Måste testa denna. Verkar den även om man använder lite puder och täckstift på?

2011-03-23 @ 12:00:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0