Jäkla Skiiiiit... min sladd :(

Jag har vänt upp och ner på mitt hem för att jag inte hittar sladden till min kamera så jag kan föra över bilder till datorn. Så ringer min älskling och säger - Älskling jag har en liten svart sladd här och den är inte min, kan det vara din sladd?... Jag - Mmm. Så älskling har lyckats få med sig den hem till sig. Så tyvärr så kan jag inte lägga upp lite bilder som jag hade tänkt.

Har gjort en ny design till mina naglar och jag blev rätt nöjd med dom faktiskt men jag får visa er designen senare. Jag vet inte än om jag ska hem till älskling i kväll men älskling ska i alla fall komma hit med min kamera sladd, det måste han^^ men han kommer som sagt och lämnar den senare i kväll.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0