Just nu

Ligger just nu i soffan och tittar på House som går på tv4. Har fått väldigt ont i huvudet. Har inte tagit någon tablett än men jag kanske borde göra det. Den senaste tiden tycker jag att jag har haft ont i huvudet ganska mycket. Jag har det minst en gång i veckan typ. Undra varför? kanske är jag lite stressad eller så tänker jag kanske för mycket^^ Det är som sagt rätt mycket i skolan nu så det kan ju vara det som ger mig huvudvärk?

Va inne och kikade på lite lägenheter i dag igen och jag har nog fastnat för en tvåa i stan :) väldigt väldigt fin är den. Jag ska ta ett litet snack med min mamma sen ska jag nog ta kontakt med banken, kanske blir lägenheten min, kanske inte. Skulle det vara så att jag köper denna lägenheten så har jag inte tillgång till den för än i slutet av detta året. Varför det dröjer så länge är för att dom just nu håller på att bygga alla lägenheter och det tar ju ett tag att bygga ett hus med 6 våningar och 89 lägenheter i.

Åhh jag vill ha en lägenhet nu nu nu^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0