Mitt sovrum

Har precis tittat på Fuskbyggarna som hade premiär i dag på tv4 nu i kväll. Så jäkla hemskt när man ser människor drabbas av dessa personerna, usch :(

Egentligen borde jag pluggat nu i kväll till mitt prov men jag är fortfarande arg över det som min lärare vill att jag ska göra i min andra kurs, vilket har resulterat i att jag inte klarar av att plugga just nu för det enda jag tänker på är vad min lärare vill att jag ska göra, åhh nu blir jag bara mer irriterad så nu tänker jag inte skriva mer om det.


Nu tänkte jag krypa ner i sängen men jag ska inte sova än, jag tänkte titta på film.
Vad det blir för film får ni se om en liten stund. Sålänge kan ni ju
titta på bilderna nedan^^ mitt mysiga sovrum :)

Min mysiga säng & så lilla Tindra^^



Såhär ser det ut i mitt sovrum när det är släckt och alla
dom underbara ljusen är tända^^





Har ljus i min öppna spis^^ Det är så otroligt mysigt att ha en
öppen spis i sovrummet :) Älskar den!




Hörs om en liten liten stund :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0