Nu har jag inget vatten heller..

Asså detta är ju sjukt. Nu har jag inget vatten här hemma heller HAHA. Jag skulle precis ställa mig och diska men inte kom det något vatten ur kranen. Gick in på toan och där va det lika dant. Så nu kan jag verken dammsuga, diska eller ens damma^^ Åh herre gud säger jag bara.

Pratade precis med min mammas man
och han sa att strömmen har gått hos 500 hushåll
här omkring. Tydligen så är det någon kabel som gått av men dom håller på att fixa det nu men dom sa att det kan ta allt ifrån en timme till flera dagar, FLERA DAGAR, det här är ju sjukt. Tänk all min mat i min kyl och frys.

Jag hoppas verkligen inte att jag ska behöva sitta här i huset utan ström och utan vatten länge asså. Jag kan ju inte ens gå på toaletten ju för det går ju inte att spola HAHA.

Ska nog stänga av dator nu också så jag kan spara på det lilla batterit jag har kvar på den.
Men vi hörs när strömmen är tillbaka och jag hoppas att det är snart.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0