Robert Gustavsson som Tony Irving

Om det är något jag älskar så är det att skratta, det är riktigt härligt och roligt att få en sån där riktig skrattattack där man knappt kan sluta skratta och ibland går skrattattackerna till och med lite över styr. Och min skrattattack gick över styr då jag för första gången såg på detta klippet nedan. Jag skratta så mycket att tårarna rann non stop HAHA. Och jag bara måste lägga upp klippet här i bloggen^^

Det är Robert Gustavsson som härmar Tony Irving i klippet
. Asså det tar inte lång tid för mig att börja skratta när Robert eller Tony börjar prata. Varje fredag när jag tittar på Let´s Dance så bara älskar jag när Tony ska prata, det är hans härliga "Svengelska" som får mig att skratta^^ jag bara älskar honom haha.

Och Robert Gustavsson har ju alltid varit rolig med sina ljud, härmningar, grimascher osv. Älskar och se filmer eller klipp med honom i^^ Han kan verkligen få mig att skratta :)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0