Såå mätt..

Åhh shit va jag är mätt nu. Va så hungrig att jag slängde i mig maten. Jag åt falukorv och makaroner och oftast när jag är vrål hungrig så har jag en viss tendens att göra allt för mycket mat^^ det blev mat över så det räcker tills i morgon, det blev också över till mina tjejer vilket var väldigt uppskattat, korv är det bästa dom vet. Nu ska jag väl strax börja plugga här men först får jag nog vila min lilla mage en stund.

I kväll så kommer ju några av mina favorit program också :) Nämligen: Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och Spårlöst. Får se till att plugga fram tills dom börjar.


Kommentarer
Postat av: veronica

Jättefin blogg :) och vilka fina hundar.

2010-03-08 @ 19:56:29
URL: http://missfancydream.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0