Sugen på något gott... men vad?

Sitter och tittar på Departed på tv6 just nu, en Amerikans thriller med bland annat Leonardo DiCaprio, Matt Damon och Jack Nicholson i rollerna. Är så himla sugen på något men jag vet inte riktigt vad, hmm ska nog ge mig ut i mitt kök och se om jag kan hitta något gott :)

Tänkte ringa min älskling strax och se i fall han vill komma hem till mig i dag, jag vet att han skulle sitta i en tunering nu i kväll men åker han ur den så kanske han kan komma hit, inte för att jag vill att han ska åka ur tuneringen för det är faktiskt en stor summa pengar han kammar hem om han vinner men jag är nämligen sugen på att se lite film och jag vet att älskling har ett par filmer på sin dator som jag gärna vill se :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0