Tisdag

I går kväll efter att jag kommit in med Tindra efter en promenad så la jag mig i sängen med min bok, block och penna för att plugga. Men så fort jag öppnade boken så blev jag jätte trött och jag somnade faktiskt med boken i handen haha. Så det blev inte direkt något pluggande för mig i går. Hann väl låsa några rader innan jag slockna^^

Jag har inte pluggat något i dag heller
då jag fick för mig att jag skulle städa huset efter frukosten i förmiddags. Jag har diskat, dammsugit och slängt in en maskin tvätt. Nu ska jag ta mig något att äta igen för jag är jätte hungrig, sen ska jag placera min rumpa i soffan en stund och åtminstone läsa igenom kapitlet som jag ska ha prov på innan jag får för mig att städa mer eller titta på tv haha, jag gör alltid allting annat än det jag borde göra, vilket är plugga.


 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0