Vita möbler - love it

Ett ljust och lantligt vardagsrum är en dröm för många. Ett lantligt vardagsrum har en vit grundfärg med dominerande accentfärg. Det kan vara allt från beige, blått, rött och rosa. Skapa stilen med färska romantiska blommor och mysiga plädar.

Jag har alltid älskat färgen vitt. I alla mina lägenheter/hus som jag bott i så har grundfärgen på mina möbler nästan alltid varit vit. Jag har just nu två vita soffor ett vitt soffbord, två vita tv bänkar och en jätte stor vit hallbyrå. Min sängstomme är inte vit på min säng men tanken va att jag skulle måla den vit men det har bara inte blivit av men jag kommer antagligen måla den vit om jag inte säljer den.

Jag kommer alltid älska det där lantliga, moderna vita möblerna. Och förmodligen så kommer jag alltid att ha färgen vit på mina möbler som en grundfärg. Här nedan är några bilder där man kan få mycket inspiration ifrån.








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0