Nu blir det film

Nu ska jag och älskling titta på en film som jag hoppas ska va bra. Det heter Dorian Gray och här nedan har ni trailen till filmen.




För er som fortfarande sitter uppe nu och kanske ska va uppe en stund till och vill se en bra film så kommer faktiskt Mannen som kunde tala med hästar på tv4 klockan: 00:45.

För er som inte sett den så borde ni verkligen se den, för det är
en helt underbar film :) (enligt mig)

Här nedan är trailen till mannen som kunde tala med hästar. Kvaliteten på videon är verkligen skit
men jag hittade ingen bättre tyvärr.




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag läser så sällan böcker..blir filmerna för mig. =)

Ha en fin dag!

2010-05-15 @ 11:20:31
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0