Precis hemkommen

Jag somnade på soffan vid elva tiden i förmiddags och vaknade strax innan ett. Riktigt skönt va det att få lite sömn då jag bara sovit tre timmar i natt. Vid halv två någontig så begav jag mig hem till min mamma. Vi satt ute i solen och pratade och hundarna fick springa på gräsmattan som vanligt. Nu är jag hemma hos mig igen. Ska försöka ladda upp ett videoklipp men eftersom min internet hastighet är neddragen så vet jag inte hur detta ska gå eller hur lång tid det kommer ta. Men jag har en känsla av att det kommer ta lååång tid.

Här kommer två bilder på min stora hund Tilda. Korten togs för en liten stund sedan
då jag va hemma hos min mamma.




<3 Min fina stora tös <3


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, precis :)

Tilda är en sån sötnos! :D

Kram på dig

2010-05-24 @ 17:56:13
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0