Tittat på valpar idag :)

Nu är jag äntligen hemma. Det funkade att mibilblogga förut, va kul^^ va lite rädd att det inte skulle komma fram, men det gjorde det allt. Jag och min kusin har ju som sagt varit och tittat på en massa underbara valpar idag. Vi va i Lerum eller strax utanför Lerum rättare sagt, det ligger en bit från Göteborg. Men vilken tid det tog innan vi hittade till stället som vi skulle till då^^ vi körde fel jag vet inte hur många gånger och vi frågade säkert tio personer efter vägen men ändå körde vi fel. Men till slut så kom vi fram.

Det va så många hundar där va
, herre gud^^ 8 st valpar eller va det 10 st haha, dom va över allt verkligen. Sen va det mamman och pappan till valparna och även en till hund. Valparna var av två raser, doberman och en ras till men har glömt namnet på den rasen.

Här är några av valparna. Va ju bara tvungen att fota dom här^^
Så söta är dom när dom ligger så ihopkurade.



Här nedan är valpen som min kusin fastnade för
. Det är en tjej och hon va minst i kullen
och hette Mini. Det va inte lätt att fånga henne på bild så bilden blev som den blev.
Kolla in den goa tjocka magen åhh^^



Det blev inte att vi kom hem med någon valp idag
. Jag sa till min kusin att tänka på saken lite mer först. För det är inte bara att skaffa en hund. Det är viktigt att man noga tänker igenom vad det innebär att ha hund osv. Så hon sa att hon skulle tänka på det tills på måndag.


Kommentarer
Postat av: Malin Hansen

Sv: Min mamma har köpt en grand dainous, hon är så söt!

Hon är femton veckor, hon ska heta matilda!

Kram Malin!

2010-05-26 @ 22:51:43
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0