Torsdag

I förmiddags vid halv elva tiden ringde min mamma och frågade i fall jag ville komma hem till henne och fika ute i solen och det ville jag mer än gärna. Väl hemma hos mamma så blev hundarna väldigt glada över att se varandra :) Så dumt att jag glömde kameran hemma, men men.

Nu är jag hemma hos mig igen
. Har precis kollat min mail om jag fått nogot svar av min lärare angående mina arbeten men det hade jag ej fått. Men jag hoppas att hon rättat något av mina arbeten tills lite senare. OJ nu blöder jag tydligen näsblod, får springa och hämta papper...

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ushc nu gav du mej rysningar hahah kan inte läsa om blod och sånt xD

2010-05-20 @ 16:08:39
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0