Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma. Efter att jag hade varit på möte på jobbet (som slutade 16:00) så mötte jag upp min vän Angelica. Vi tog en fika och sedan kikade vi i lite butiker. Och idag fick en iphone följa med hem till mig :) eller följa med och följa med, jag fick inte med mig iphonen hem pga att dom inte hade någon på lager men den kommer att skickas hem till mig om några dagar. Men jag har i alla fall idag skaffat mig en iphone och det känns riktigt bra.

Jag har just nu en samsung (touch) men den har börjat bli jätte konstig. Ibland kan jag inte ringa på den och ibland kan jag inte svara när någon ringer till mig. Och när jag ska skriva sms så måste jag trycka jätte hårt på vissa bokstäver, och det är skit jobbigt. Men med min iphone så hoppas jag inte att jag kommer få sådana problem.



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, men visst. Händer idag då? :)

2010-11-02 @ 10:43:24
URL: http://idaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0