Lördag - Pole Dancing

Idag ska jag jobba kvällen börjar klockan 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Och jag måste berätta för er om går kvällen då jag och min vän va på pole dancing uppvisning. När vi kom dit så bjöds det på champange och vi fick sedan minga lite. Jag träffade en gammal vän som jag inte sett på ja vad kan det vara... ca 10 år sedan eller nått. Hon va en av tjejerna som skulle uppträda i pole dancing. Och det va så pinsamt när jag träffade henne för hon kramade om mig och sa:

Hon - Hej Jouline åhh va roligt att se dig, hur är det?
Jag - Heej jo det är bra (jag tittar lite konstigt på henne^^)
Hon - Känner du inte igen mig?
Jag - Asså nä jag gör verkligen inte det... förlåt (skäms)
Hon - Men vi har ju växt upp tillsammans och bott grannar!
Jag - Jaså jaha, nä men asså förlåt mig men jag kommer inte ihåg dig (skäms ännu mer)

Sen sa hon sitt namn
och då trilla polletten ner för mig. Jag blev chockad av att jag inte kom ihåg henne, men hon hade verkligen förändrats väldigt mycket men OJ så roligt det va att träffa henne :)

Sen började showen...
tordde jag^^ Nä då tog tjejerna från pole dancingen upp lite olika tjejer från publiken och jag tänkte - Nej hoppas dom inte väljer mig^^ Men självklart valde min gamla vän mig. Aja tänkte jag nån gång ska la va den första som jag dansar runt en stång HAHA^^ Hon lärde mig massor och jäklar vilken träningvärk jag har idag, fy asså vad ont jag har. Men det va så jäkla roligt. Efter att jag fått snurra lite på stången så va det dags för deras uppvisning och det va jätte kul att se, alla tjejerna va så duktiga :) Försökte ta lite bilder med min mobil men det va så mörkt där inne och jag har ingen blixt på min mobil så bilderna blev som ni kanske förstår, inge bra. Men igår kväll va verkligen en kväll jag aldrig kommer att glömma :)



Nu måste jag kila ut på en promenad med Tindra
, hörs ikväll när jag kommer hem.
Hoppas ni alla får en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Va det kul med PD ?=)

Sv: Ja allt är gött med mig :D

2010-11-27 @ 18:33:10
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: temen

Hejsan, jag har ett uppdrag om att fråga massa bloggare, om varför dom började med att blogga och vad som är så kul. Så nu frågar jag dig om frågorna? Kram

2010-11-27 @ 20:25:39
URL: http://ttmostafaas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0