Lördag - Lorensbergsteatern idag :)

Idag gick jag och älskling upp vid halv tio och åt frukost. Sedan tittade vi på teven och åt bullar och drack mjölk. Det är ju sååå gott med bullar och mjölk :) Nu har min älskling åkt till golfbanan. Själv ska jag slänga mig i duschen nu för klockan 14:30 ska jag befinna mig på jobbet. Ska inte jobba idag men jag, mina arbetskamrater, brukarn med familj ska åka in till Göteborg idag och se en rolig föreställning på Lorensbergsteatern. Kommer nog bli jätte roligt :) Sen när jag kommer hem ikväll så ska jag hem till min älsklings mamma på middag. Så det kommer bli dåligt med uppdatering idag. Men hoppas ni alla får en fin lördag så hörs vi när jag kommer hem ikväll. Kanske mobilbloggar jag senare när jag är hos min älsklings mamma... om jag kommer ihåg.

Jo förresten skräckfilmen Terror On Elm Street som jag och älskling tittade på igår va bra. Och jag kan säga som såhär att jag hade lite svårt för att somna igår faktiskt^^ Så har ni inte sett den, gör det!

Bullarna som jag och älskling mumsade på förut idag.
Vaniljbullar och kanelbullar



Tog detta kortet ovan
på Tindra nu precis innan min älskling skulle åka.
Tindra har verkligen saknat sin papi^^


Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Okej, ska nog kika på de när jag köper nya skor :)

2010-10-09 @ 12:46:03
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: kussan

Så gott det ser ut :)Älskar nybakt. Gulligt bild på tindra o din kille oxå.



Kram på dig fina du, hoppas vi syns snart :)

2010-10-10 @ 00:47:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0