Hemma efter en mycket rolig dag :)

Kom hem för en stund sedan från jobbet. Idag va en väldigt rolig arbetsdag. Jag har ju två jobb, jobbar på sjukhus och som personlig assistent. Idag jobbade jag som personlig assistent och ikväll va vi på något som heter kulturnatten.

Kulturnatten har som mål att samla en stads kulturliv, skapa nya mötesplatser och bidra till en mer levande innerstad. Under en kväll samverkar kulturutövare och arrangörer genom att bjuda in till en folkfest - ett viktigt uttryck för kulturens kraft.

Det var dans och sång i hela innerstaden och det va jätte kul att se
. Träffade också på en och annan kändis, bland annat Carl Jan Granqvist :) Tog några kort på honom men har inte kollat hur dom blev än men ska göra det i morgon så då kanske ni kan få se ett kort. Jag tog inget kort på Carl Jan och mig men jag tog däremot kort på Carl Jan och brukan som jag jobbar hos. Men jag tänker absolut inte lägga upp det kortet här, men kanske kan jag fixa till kortet så ni i alla fall får se Carl Jan^^

Här har ni Carl Jan, en underbar och härlig människa!



Nu måste jag lägga mig
, är jätte trött. Börjar jobba klockan 12:00 i morgon och jobbar till 22:00, så det blir en lång dag imorgon. Natti Natti på er!


Kommentarer
Postat av: PAUSE

ååh :D najs

2010-09-25 @ 11:06:15
URL: http://www.finest.se/pause



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0