Hemma - bokat tid hos ********

Jag kom hem från jobbet ca halv elva nu ikväll. Just nu håller jag på att plocka iordning lite här hemma samtidigt som jag har en ansiktsmask på mig :) Men ska strax ta en lite pause från städandet och tvätta av mig masken och sedan ska jag äta bulle och dricka lite mjölk :)

Jag måste bara säga det igen^^
JAG ÄR SÅÅÅ NÖJD MED VÅRAN SÄNG :) jag sov helt sjukt gott inatt. Ni ska självklart få se bättre bilder på sängen men det får bli lite senare. Jag vill ju helst ha fått upp gardiner och fixat lite annat i sovrummet innan jag visar er.

Och förresten vet ni va jag har gjort idag
:) jag va hos min frisör och bokade in en tid för att ta ut allt mitt löshår, plus att jag bokade en ny tid för att sätta in nytt hår :) längtar verkligen!



(gammal bild på mig)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0