I am Number Four

Kom hem från jobbet precis. Tänkte att jag nu skulle sätta mig i soffan och titta klart på filmen som jag och min älskling påbörjade att titta på igår. Vi tittade på filmen I am Number 4 men så när vi sett halva filmen va vi så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna så vi stängde av den. Men av det jag sett av filmen så verkar den väldigt spännande.

Kolla in trailen här!

 

I morgon så kommer förresten våran säng :) Gissa om jag är glad! Äntligen ska vi få en sängram/sängstomme till sängarna. Sängen ska komma i morgon mellan 11:00 - 13:00 och jag börjar jobba sedan klockan 15:00, så vi kommer förmodligen inte få upp sängen i morgon men i övermorgon förhoppningsvis :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0