Lördag - Valborg - jobba natt

Jag har precis tittat på ett avsnitt av Vampire Diaries. Jag älskar verkligen den serien. Just nu är jag på ett avsnitt som är så sjukt spännande, det tråkiga nu är bara att jag måste vänta en hel vecka tills nästa avsnitt släpps :(



Idag är det ju Valborg också
. Skulle egentligen varit ledig idag och åkt på middag ikväll hemma hos min älsklings familj men dom ringde från jobbet igår och undra i fall jag kunde jobba natten idag, och snäll som jag är så ställer jag upp. Så vi sköt upp middagen till imorgon (söndag) kväll istället.

Målade ju hallen här hemma igår kväll
och det blev jätte bra :) Vi har målat hallen 2 gånger och jag tror inte det behövs målas en gång till. Bilder kommer att komma upp så småningom där ni kommer få se före och efter bilder.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0