Oj vad klockan sprang iväg

Jag har nu suttit och kikat runt på nätet i lite över 2 timmar. Jag har kollat kläder, accesoarer, skor, underkläder och till sist en massa fina inrednings detaljer. Jag är verkligen helt såld på ljust och lantligt. Jag har ioförsig alltid gillat det, eller alltid är väl lite och ta i kanske^^ men jag har iallafall gillat det i många många år. Men dom senaste två åren så har det verkligen och då menar jag verkligen satt sig i mitt huvud. Jag har en bild i mitt huvud om hur jag vill ha det här hemma (ljust, lantligt men ändå modernt) men det kommer nog ta sin lilla tid innan allt blir som jag vill. Allt kostar och ibland väldigt mycket också, så det gäller för mig och spara.

En liten inspirations bild som jag gjort!



Nu ska jag strax hoppa isäng
. I morgon jobbar jag natten så jag ska försöka sova så mycket som jag kan i morgon. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas allt är bra med er.

2011-04-28 @ 15:02:52
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Fröken M

så himla mycke fint ! Jag älskar stilen men tyvärr passar den inte riktigt in i våret hem :(

Ha en härlig dag !

2011-05-02 @ 08:18:49
URL: http://frokenmela.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0