Min sista kväll igår på det fantastiska "semester" stället!

Igår kväll hade jag det så himla mysigt och roligt. Det var sista kvällen för mig och min brukare på det underbara semesterstället som vi varit på i två veckor nu. Jag och en annan assistent bestämde att vi skulle ha en avslutningsmiddag för oss alla som varit på stället och det blev verkligen lyckat. Vi satte ihop ett långbord, grillade, skrattade, sjöng och hade det hur trevligt som helst. När jag väl skulle gå på kvällen så fick jag lite separationsångest^^ jag ville verkligen inte lämna detta stället och alla dom fantastiska människorna som jag träffat och lärt känna. Men sånt är livet och förhoppningsvis ses vi igen :)

Här kommer lite bilder från gårkvällen!














Efter att jag lämnat detta stället i går kväll vid 23:00 tiden
åkte jag hem till min mamma. Eller jag åkte inte direkt hem till min mamma utan jag mötte upp min mamma vid havet hos henne och där vart det live musik. Väldigt trevligt var det och jag var inte hemma hos mig för vid fyra tiden i morse^^

Nu hade jag tänkt att lägga mig och sova lite
. Ska jobba natten inatt, börjar klockan 20:30 och slutar 8:00 i morgon bitti. Vet att det varit dåligt med uppdatering nu det senaste men jag har (som jag skrivit förr) jobbat väldigt mycket nu.


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

Det ser jättemysigt ut! Förstår att det är svårt att åka därifrån :)

Här är allt bara bra, hoppas allt är bra med dig med :) Kram

2011-08-07 @ 20:00:03
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Marie

Spännande med ny design =D. Ohh låter som ett toppenställe att vara på & vad kul med att hitta på lite egna aktiviteter sådär spontant med =D



kramar

2011-08-07 @ 22:45:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Det där stället du jobbat på såg mysigt ut. Förstår att du inte ville lämna det. Jätte fina bilder =)

2011-08-08 @ 00:25:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0