Öhh vadå stammis?^^

HAHA jag måste bara berätta en grej. Mitt upp i städandet här hemma så blev jag hungrig och orkade inte ställa mig och laga mat så jag beställde hemkörning pizza. Det ringer på dörren, jag öppnar och det första "pizza killen" säger är:

Pizzan - Men det är ju du
Jag - Öhh.. japp det är jag..
Pizzan - Men jag vet vem du är
Jag - står som ett frågetecken och säger jaha ok
Pizzan - Bodde inte du där borta förut på ********** gatan
Jag - Jo det stämmer
Pizzan - Ok så ni har flyttat nu
Jag - japp det har vi

Betalar min pizza och stänger sedan dörren och tänker - Öhh vadå stammis på deras pizza eller vad HAHA^^ Nä men så är det faktiskt inte. Visst jag köper pizza någon gång men inte så ofta. Han måste bara ha kommit ihåg just mig. Jag kommer inte ihåg honom iallafall^^ Men kul va det haha :)



Nu ska jag äta min pizza och sedan sätta igång med städningen igen. Hörs senare!

OCH JUST DET JA
! Du som fråga en fråga angående min design, jag har svarat på den i kommentarsfältet där du skrev frågan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA så roligt =D

2011-08-02 @ 21:33:01
Postat av: Nicole

Haha vad roligt! :P



Jag har inte kommit igång med designen än, men jag ska göra det så fort som möjligt :)

2011-08-03 @ 23:20:01
URL: http://xoxonicole.com
Postat av: Eva

hahaha så kul att han kom ihåg dig =D

2011-08-08 @ 00:43:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0