Tisdag 2 Augusti

Idag har jag haft fullt upp igen^^ Men det gäller ju att ta tillvara på dagarna som man är ledig. Det har dessutom varit fint väder idag och då vill jag gärna inte sitta inne. Ska strax åka iväg till Ö&B och köpa mig en hink och en mopp, min har gått sönder. Sen ska jag hem och städa hela lägenheten.

Har förresten idag också fått två efterlängtade brev
:) Det är från min vän som just nu inte befinner sig hemma, utan har rest iväg och ska vara borta ett bra tag. Det var väldigt kul att få dessa breven och höra hur han har det. Men det tråkiga var att han sa att han skulle komma hem igen i mitten av december typ men han har nu bestämt sig för att komma hem i slutet av januari eller i början av februari :( Men men va ska man göra^^ han har det bra iallafall och det är huvudsaken :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du vill ta vara på dina lediga dagar. Vem vill inte det =) kul att din vän skickat brev men tråkigt att han blir borta länge. Har en vän som reser jorden runt nu och ska vara borta i hela 8 månader. Tråkigt för mig men kul för henne =)

2011-08-02 @ 21:39:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0