Yeeey vet ni vad :)

Nu är jag klar med städningen här hemma. Det tog ett tag men jag är väldigt noggrann när jag städar och nu är det rent från golv till tak :) Nu ska jag sätta mig i soffan och varva ner framför teven innan det är dags att hoppa isäng. I morgon väntar jobb.

Och vet ni vad. jag upptäckte idag att en av mina tomater har äntligen fått färg :) Yeeey^^ fattar inte riktigt hur man kan bli så glad av det haha men jag blev verkligen det. Jag har väntat så länge på att en tomat ska få färg och nu så, nu börjar det hända grejer :) Nu ska bara dom andra tomaterna mogna till!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag ÄLSKAR rottisar! har haft tre förut!<33

Det är alltid tungt att börja med städningen, men det lättar när man är klar ^^ tycker jag hihi.

2011-08-02 @ 23:01:12
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

har också tomatplantor och ja såg igår att de finns fullt med gröna små tomater bland löven. Ja hoppas dom tar sig och blir fina tomater till slut :) Kram

2011-08-03 @ 21:38:52
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja förstår din lycka :D Jag är likadan :D Blir superglad såfort nåt är klart av alla mina odlingar :D

Och vilket lyx jobb du har! Tänk om man kunde ha ett sånt ;)



SV

Nää punkan va inte så kul.. Inte färgerna heller då de är falurödfärg till huset :D hahaha

Men vi håller ju också på att renovera hallen :D

2011-08-04 @ 21:39:33
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad roligt, nästan en mogen tomat =)

2011-08-08 @ 00:39:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0