Hello Kitty påslakan

Så nu har jag fått bytt mina lakan i sängen och dragit på mitt nya påslakan som jag fått av min mamma. Visst är det gulligt^^ mamma tyckte att det va såå mig när hon såg detta så hon va bara tvungen att köpa det till mig, och jag blev givetvis jätte glad för det :)



Nu ska jag fortsätta dammsuga här hemma
. Sen blir det att ta hand om disken i köket. Det kommer nog ta lite tid att städa här hemma idag men vi hörs senare och förhoppningsvis har jag blivit klar med allt då.


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Jättesöta! Love Hello Kitty!



Det är 10% på Pinkaholic, kanske borde skrivit det tydligare :D



Vi hoppas kunna erbjuda 10% på ytterligare en av vårens nya kollektioner som kommer!



Vad var det du tänkte på?

2011-01-19 @ 19:12:12
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååh, jätte jätte sött ju!! Lite avsi blir jag.. vart hittade ni dom fina? Allt bra annars? kramis

2011-01-19 @ 22:05:27
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0