Hemma efter visningen

Nu är jag hemma igen. Har verkligen haft fullt upp idag. Va ju som sagt och tittade på en lägenhet idag, en 1:a. Jätte fin men den va enligt mig alldeles för liten och dessutom så var den på markplan och hade väldigt mycket insyn så det blev ett nej för mig. Men nästa vecka på måndag ska jag på en till visning, fast på en 2:a. Hoppas den faller mig i smaken lite mer :)

Tänkte visa er två bilder från lägenheten som jag tittade på idag
. Som jag skrev så är den väldigt fin (nyrenoverad) men alldeles för liten för mig.



Nu ska jag göra mig en kopp te
sen ska jag ta och ringa min älskling och se vad han har för sig. Funderar på om jag ska fota något av det som jag köpte igår och lägga upp här på bloggen och visa er. Hmm, ja så får det bli. Kika in här om en stund så ska ni få se något fint :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

åhhh vilken fin... Dock som du säger väldigt liten....

Vart i sverige bor du?



Hur gick de på banken idag då?? Hoppas hoppas hoppas bra!!



ojag MÅSTE ta mej till plantagen och kolla krukor :D

2011-01-31 @ 20:24:15
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Nicole

Den skulle ha passa mig! ;) haha

Hoppas den andra blir bättre.. :) Ska ni flytta?

2012-01-09 @ 14:18:12
URL: http://xoxonicole.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0