Hemma - Vad i helsike ska jag ta vägen?

Så nu är jag hemma, fick sluta lite tidigare idag men det är tack vare för att jag ska jobba i morgon bitti. Det va en som va sjuk på jobbet så jag sa då att jag kunde hoppa in och jobba. Det kändes riktigt bra att vara tillbaka på jobbet igen efter att ha varit sjuk så länge. Men jag är som sagt fortfarande inte helt frisk, har lite hosta kvar och näsan rinner lite. Men på en skala från 1-10 om hur frisk jag känner mig så blir det nog en 9:a.

Men nu över till något helt annat...
Den dåliga nyheten som jag fick idag och det är lika bra att jag går rakt på sak. Jag kommer inte få ha kvar min lägenhet som jag bor i just nu :( Jag hyr bara denna i andra hand. Har inte bott så jätte länge i denna lägenheten. Flyttade in i juli 2010 så det är drygt 7 månader bara. Tanken va att jag skulle få hyra lägenheten längre men så kommer det ej att bli nu och det är jätte tråkigt för nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Den sista mars måste jag vara ute ur lägenheten.

Jag mår helt enkelt inte så bra just nu
och lär så inte göra för än jag hittat mig en lägenhet och helst vill jag ha en lägenhet som bara är MIN, MIN, MIN. En lägenhet som ingen kan ta ifrån mig. Jag är självklart väldigt ledsen och tänker verkligen hela tiden på vad i helsika jag ska ta vägen... Så ni får ha lite överseende med om det skulle vara lite dåligt med uppdatering här i bloggen ett tag framöver.



Nu måste jag lägga mig
, börjar jobba klockan 08:00 i morgon bitti och slutar 15:00. Så vi hörs inte för än i morgon eftermiddag då jag kommer hem. Godnatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Malin

vad skönt att höra :) Jora den har vart bra tack.

hihi, ja det är ju trotts allt fredag, måste ju få lite mumsigt att titta på ;)



Gud vad jag känner för dig gumman! Vet lite hur du måste känna, inte ha ditt eget inte veta vad du ska ta vägen.. usch, det är nästan det värsta! :(

Jag hoppas att du hittar något :) Massor med kramar på dig!

2011-01-22 @ 00:01:39
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: sandra

men åhhhh vad tråkigt!! Jag är ledsen för din skull :( Skickar några styrkekramar*

Du kan inte skaffa dej en bostadsrätt då? Du jjobbar ju?

Hoppas de löser sig för dej!



kram kram

2011-01-22 @ 17:12:17
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0