Måndag - Något är fel på min....

Idag har inte jag gjort så mycket, bara varit hemma och fixat lite. Har diskat och dammat lite. Imorgon blir min första jobb dag denna veckan, det blir ett ganska så långt pass, 12:00 - 22:00. Jag känner mig fortfarande inte riktigt frisk men jag känner att jag måste gå och jobba nu.



Sen har jag upptäckt något fel på min Iphone
, jag vet inte va det kan vara men jag måste nog gå och lämna in den. När någon ringer till mig så tar det inte lång tid för än den andra i telefonen inte kan höra mig, jag har länge trott att det vart täckningen men jag har haft full täckning då jag pratat och lika så den jag pratat med. Bilden i telefonen stannar ibland efter att jag lagt på, asså bilden har alltså frusit fast men försvinner efter ett tag. Sen kan jag inte koppla upp min Iphone på min nya cd-spelare som jag fått. Killen i butiken (då jag fick cd-spelaren) sa att det måste vara nått bugg i min telefon eller nått, dom hade aldrig stött på någon med det problemet innan. Jäkla skit att man ska behöva lämna in telefonen då jag ganska nyligen köpte den.

Nu ska jag kila ut med Tindra
, sen kommer min mamma och hämtar upp mig, vi ska åka och handla lite mat och jag behöver köpa nytt te. Har druckigt så mycket te nu när jag varit sjuk att det nästan är slut^^


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jaa panel :D Den e jätte fin tycker ja med :D



Jag hade också jätte mycket problem med min iphnen innan jag uppdaterade den.. EFter upptateringen funkar den utan några som helst problem. Den låste sig också hela tiden... Håller du in den runda knappen samtidigt som "lås"knappen på kortsidan (Högst upp) Så brukar de släppa..

2011-01-10 @ 19:49:09
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0