Min sötnos

Det är lite dålig uppdatering här idag men saken är den att jag har verkligen ingenting att skriva om. Och sen har jag inte gjort något speciellt idag heller mer än att varit på promenad med Tindra, tittat på tv och plockat iordning lite här hemma. Sen är jag ju inte helt frisk heller. Hostan sitter i än och lika så rinner näsan fortfarande.

Jag tog precis denna bilden på min fina lilla tjej
. Hon ligger på pallen här hemma
och myser. Tänkte snart ta en liten promenad med henne.



Kommentarer
Postat av: Mammi

Saknar dig gumman o lilla Tindra...... vill pyssla om er mera det va såååå.... roligt att ha dig här vi får ta en helg längre fram ......skönt att du mår bättre...Kram

2011-01-18 @ 19:07:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0