Rebecca på besök

Idag vaknade jag och mådde värre än värst asså. Fy va sjuk jag blivit. Min vän Rebecca kom hem till mig igår kväll, hon är också sjuk så vi tänkte att vi kunde lika väl va sjuka tillsammans än att vara sjuka ensamma. Inatt sov jag inte alls bra. Va vaken ena stunden och sov den andra och så höll det på hela natten. När klockan väl slog 09:00 i morse så gick jag upp och gjorde frukost till mig och Rebecca, det tråkiga va att inte någon av oss kunde känna smaken på det vi åt^^ men men, vi vet i alla fall om att vi fått i oss en redig frukost. Om en stund ska vi åka till sjukhuset. Jag behöver en ordentlig antibiotikakur och lika så Rebecca + att Rebecca ska ta ut en bomullstuss i sitt öra^^ Hon rensade öronen med en tops men så råkade den lilla bomullstussen fastna i örat på henne och nu får hon inte ut den haha.



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: usch å :/ krya på dej! jag har förkylning. nyser rätt mycket :P

ja, den är jättebra :) gillar robin williams :)



bli gärna med i fredagsintervjun! (innebär att du får ett antal frågor om din blogg och du får vara på ett inlägg en fredag) om du vill de, ska du kommentera inlägget och ge mej din e-post :) så mejlar jag!

kram

2011-01-04 @ 13:02:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Krya på dig söta!

Hörde att ni har haft en underbar jul, Det hade jag oxå!

Varma kramar Malin!

2011-01-04 @ 13:59:15
URL: http://humlanmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas du blir bättre snart :/

kramar på dig! :)

2011-01-04 @ 15:02:31
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0