Tisdag - När ska jag få lite tur i mitt liv?

Idag står det jobb på schemat igen. Börjar jobba klockan 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Det blir lite tråkig men också dålig uppdatering när jag jobbar men jag hoppas ni förstår. Jag har ju även annat att tänka på just nu också. Och jag menar förstås det här med att jag inte vet vart jag ska ta vägen om ca 2 månader. Att bli av med lägenheten som jag bor i just nu va verkligen det värsta som kunde hända just nu. Jag anade inte det minsta att detta skulle ske men nu har det skett, och jag känner bara - när ska jag få ha lite tur? När ska jag få mitt eget hem och veta att ingen kan ta ifrån mig det? När ska jag få känna den fantastiska känslan att detta är mitt hem, bara mitt hem! Jag har aldrig känt det (förutom när jag va liten och bodde hemma då). Jag har haft så många lägenheter och flyttat runt så mycket och jag orkar verkligen inte flytta mer. Jag vill ha en fast pungt i mitt liv och den fasta pungten börjar när jag väl har ett hem som bara är mitt och ingen annans.

När ska jag få lite tur i mitt liv?



Kommentarer
Postat av: Malin

Det är klart jag gör vännen :)

Tack, desamma! Ja, man känner sig som en ny människa nästan när man solat :) Kramis på dig

2011-01-25 @ 16:40:16
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Bea

Det kommer en dag Jouline när du har d som du vill. men känner samma...nu får d f*nemej va nog :(



Kramar

2011-01-25 @ 20:14:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0