Hemma - Svar på läsarfråga!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Sitter just nu i soffan och dricker en kopp te. Ska lägga mig om en liten stund men tänkte först sitta en stund vid datorn. Funderar på att leka lite med några bilder i PS :)


Varför jag svarar här i bloggen är för att hon inte lämnat någon blogg eller mail adress.


Anonym:

Vet jag tjattat om att spela in dina nageldesigner hehe , men hade du kunnat (om du vill) fota stegvis hur du gör dina blommor? Tycker dom e super finnaaaa :))

Svar:

Hej! Och tack så jätte mycket, kul att du gillar mina blommor som jag gör på naglarna :) jag vet att det är mer än du som frågat när jag ska göra detta men jag kan tyvärr inte ge ett bra svar på när jag ska göra det. Just nu så har två av mina naglar gått av :( och en tredje är påväg och det är tyvärr min tummnagel och den tar längst tid på sig att växa till sig. Men så fort alla naglarna växt till sig så ska jag försöka att antingen fota stegvis hur jag gör eller filma det. Men jag vet fortfarande inte hur man filmar med min kamera än, känns som om jag skrivit detta typ 10 gånger nu haha^^ men jag får se till att få tummen ur röva och kolla upp detta nu :) Håll ut!^^ Inom en snar framtid kommer jag visa er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, man känner ju så, man tycker själv att man har en trökvardag just nu och då känner man att det framställs även då man skriver. Ibland kan jag med känna tvång och skriva, men då skriver inte jag de gångerna oftast, för man ska ju skriva för sig själv. Men det är en balans det där.



Men jag uppfattar din blogg lika trevlig jämt så jag tycker om den vad du än skriver om



kramar

2011-07-22 @ 05:41:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv

ahaa e de gratis? på svenska?

Jaa visst e de underbart! de kommer bli såå fint när den är klar :D

2011-07-22 @ 13:29:11
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0