Hundvakt

Tänkte att jag egentligen skulle sovit ut länge idag eftersom jag jobbat kvällen igår + natten som va men det blev att jag steg upp redan vid 15:00 tiden idag. Min kusin kom hem till mig och vi har suttit på min balkong och pratat och fikat lite i kvällssolen, mysigt :) För en liten stund sedan åkte min kusin men kvar blev hennes hund Aaila, vi ska vara hundvakt ikväll åt henne. Ska bli mysigt! Nu ska jag myspysa med hundarna här sen blir det nog att jag och älskling tittar på en film :) Hoppas ni alla har en fin lördag kväll!



Här har ni fina Aaila, hon är 9 månader.



Och så mitt lilla hjärta Tindra!



Kommentarer
Postat av: Marie

Då sussar du nog gött nu kan jag tro, så skön bild =D



ja drygt med strl, det skulle finnas ngt som heter ½ i strl, men det tror jag LEE har så =D



kramar

2011-07-17 @ 00:38:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta dom e =)

2011-07-17 @ 18:59:20
Postat av: Caroline, mamma till Juni

Åå har du också en Tindrahund! :) lite större än min bara..

2011-07-17 @ 22:13:37
URL: http://juniochjag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0