Proactiv Solution

Idag är det jobb som gäller för mig. Börjar 15:00 men eftersom jag just nu jobbar längre bort än vad jag brukar (då min brukare är på semester) så måste jag ta bussen redan vid 14:00 tiden. Slutar klockan 23:00 ikväll och är väl hemma vid ca 00:00 typ. I morgon fredag jobbar jag dessutom dubbelpass, kvällen + natten och sedan natten på lördagen. Så dessa sista dagarna nu i veckan blir lite tuffa. Det tråkiga är att behöva åka buss så långt men men, jag får hålla ut i ca två veckor till.

Och appropå något helt annat
så har jag faktiskt tänkt att prova Proactiv Solution. Dom flesta vet väl vad Proactiv är för något? Ni har säkerligen sett det på tv. Om inte så kan ni klicka här för att läsa om det. Varför jag provar detta är för att på den senaste tiden har jag jobbat så mycket och kännt mig lite stressad + att jag sovit rätt dåligt och det har resulterat i att jag fått några små finnar. Jag trivs inte alls med det då jag annars brukar ha väldigt fin hy så nu jädrans hoppas jag att Proactiv fungerar på mig.



Kommentarer
Postat av: Cajsa

har lagt till dig nu! :D du har en supersöt blogg btw! ville inte säga det i förra kommentaren, kändes inte som om du skulle ta det personligt då. xD

2011-07-28 @ 12:28:25
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv gärna om dom funkar :D efter du testat dom några gånger :)



har aldrig beställt från dom då jag inte tror det funkar, minns när ett reklamavsnitt av kändisar så hade en kändis ända massa finnar dolda under sminket men i rätt ljus såg man dom hihi

2011-07-28 @ 14:18:52
Postat av: Matilda

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin?:)

2011-07-28 @ 14:26:06
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

har också funderat på att prova det, har problem med min hy, så du får recensera sen om du gillade det eller inte :)

2011-07-28 @ 16:45:14
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: carleen

Älskar proactiv!! Fungerar verkligen jätte bra :). Ansiktet blir hur len som helst ;)

2011-07-28 @ 19:09:39
URL: http://carleenmae.blogg.se/
Postat av: Cajsa

allt bra söt?

2011-07-28 @ 20:41:16
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det funkar för dig. Har hört att man kan få torr hy av proactiv men klart, alla får det väl inte. Men tänkte bara tala om det för dig =)



Jobbigt att åka buss när man inte är van vid det. Jag hatar att åka buss. Tur att man har gångavstånd till jobbet =D

2011-07-28 @ 23:00:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0