Söndag - jobba - svar på tal

Idag står jobb på schemat, börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00. Har precis ätit lite lunch här hemma och den bestod av en väldigt god gulaschsoppa :) Nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem!



Det är några av er läsare som undrat
om jag någon gång kan filma när jag gör mina nageldesigner. Och nu har jag fått ännu en fråga om detta. Och svaret på det blir - Jag hade gärna gjort det om jag bara visste hur^^ Jag har en bra systemkamera och vet att den kan filma men jag själv vet ännu inte hur man filmar med den. Och sen vet jag inte hur man gör när man ska sätta ihop en film. Asså jag har allt i huvudet hur jag vill att filmen ska se ut. Men jag kan inget om hur man klipper, snabbspolar, tillsätter musik osv, eller ens vilket program man ska använda för att göra filmerna. Men jag kan ju kanske bara filma och så får det bli som det blir. Men först måste jag lära mig hur man filmar med min kamera. Så håll ut alla ni som vill se hur jag gör mina nageldesigner, inom en snar framtid kommer jag att visa er :)


Kommentarer
Postat av: REBECCA

Vad gör du nu? kram :)

2011-07-03 @ 12:49:29
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: REBECCA

- okej najs:)

2011-07-03 @ 14:00:34
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Ja, som tur var försvann det igår, alltså dagen efter! Tack så mycket :)

2011-07-03 @ 14:27:56
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad roligt det hade varit om du ville filma när du gör en nageldesign :D skulle gärna vilja se!!!

2011-07-03 @ 16:18:56
Postat av: Evelina

SV: Tycker ja absolut du bör :) tar bara 5min extra att skära upp lite frukt o slänga i russin eller nötter, men de är så värt de, blir ett super bra start på dagen

2011-07-03 @ 16:41:26
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa kan du inte filma när du gör en design på dina naglar. Hade varit jätte kul att se. Får så mycket inspiration från dig och dina naglar men tycker det är så svårt att måla. Hoppas verkligen att du kommer filma en design snart =D

2011-07-03 @ 22:30:41
Postat av: Anonym

Ladda ner windows movie maker, super enkelt att göra en snygg video och är förnoss nybörjare :) e ju bara att ha kameran på bordet och ha händerna nära hehe:))

2011-07-05 @ 00:35:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0