Hemma

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Det har varit en bra kväll på jobbet och nu tänkte jag att jag skulle ta och städa här hemma, det är väl inte jätte mycket som ska städas men lite får jag allt plocka undan tills i morgon. För i morgon så ska ju jag och några av mina vänner fira att jag fyllt 25, ska bli jätte kul :) Och förut så skrev ju jag att vi skulle skippa Liseberg i morgon pga vädret (ska ju regna i morgon) och gå ut och äta middag på en resturang istället men det blir middag hemma hos mig. I morgon vid 12:00 tiden kommer min kusin hem till mig och vi ska då åka och handla lite mat och annat gott.

Slänger upp en bild från min Iphone
som togs för ett par månader sedan. Det är jag och Tindra hemma hos min vän Rebecca! Ingen jätte bra bild men Tindra är söt iallafall :) Det är också faktiskt första gången idag som jag tankar över bilder från min Iphone till datorn haha. Har inte tänkt på att göra det förut och nu för bara en liten stund sedan så skulle jag uppdatera Iphonen och då passade jag på att föra över alla bilder till datorn :) Hittade många roliga bilder och videos på min Iphone måste jag säga^^



Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att städa och grejsa då man själv är oppe typ bara =D. Samt söt bild, har också skaffat en ny tele nu och det var väldigt smidigt att föra över korten =D



kramar

2011-06-10 @ 05:08:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh vad härligt! Hoppas ni får de superkul!

2011-06-10 @ 09:00:13
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Söt bild på er!

2011-06-12 @ 18:19:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0