Konstrotting utemöbler

Idag ska jag jobba dubbelpass på jobbet, kvällen + natten. Det kommer bli tufft men jag ska nog klara det. Tindra ska få vara hos min mamma (mormor^^) inatt. Mamma sa att det var så längesedan som hon passade henne och hon saknar henne så mycket så hon frågade om det var ok om hon fick ha henne inatt och självklart får hon det :) Då får hon träffa Tilda också och då blir hon glad, lika så Tilda kommer bli glad över att se Tindra :)

Nu tänkte jag visa er min andra present
som jag fick när jag fyllde år. Jag fick ett sett konstrotting utemöbler till min balkong och jag är så nöjd med modellen. Hade gärna velat ha en soffa och fåtöljer men eftersom att jag har en ganska liten balkong så får inte det plats men det fick detta settet och jag älskar det :) Dessutom kan man stapla dessa stolarna på varandra vilket jag gillar.

Här är dom med svarta dynor.



Och här med vita dynor.



Hoppas ni alla får en fin dag. Nu ska jag göra iordning mig lite sen cykla till jobbet. Börjar klockan 15:00 och slutar klockan 8:00 i morgon bitti. Så vi hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow va fint! Tyckte om dom vita dynorna :D

2011-06-01 @ 16:52:33
Postat av: Sandra

Åhh vilka fina! Jag vill också ha konstrotting möbler, men ja vill ha 2 soffor, bord och fotäljer.. Vi har så sjukt stor altan på baksidan så de skulle passa perfekt för de....



SV

Ahaaa då fattar jag :D

2011-06-01 @ 19:12:53
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj så fint det blev på din balkong!

2011-06-01 @ 22:16:12
Postat av: Marie - En sprallboll

Ohh vad fina, fick du med både vita och svarta dynor?

2011-06-02 @ 18:56:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Konstrotting är så fint, jag vill med ha sånna.

2011-06-04 @ 23:59:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0