Lite bilder från igår då jag & några vänner firade min 25 års dag!

Igår så firade jag och några vänner till mig min 25 års dag. Vi skulle egentligen åkt till Liseberg och ätit middag där men det blev inte så, utan det blev middag hemma hos mig istället och det var väldigt mysigt, gott och trevligt :) Efter middagen och lite drinkar blev det att vi gick ut och dansade. Tog tyvärr inte så mycket bilder men här nedan kommer iallafall några.



Här nedan ser ni två av presenterna som jag fick av mina vänner
. Fick några fler grejer men glömde fota dom andra och just nu orkar jag inte fota dom. Känner mig fortfarande inte ok efter kvällen igår/inatt haha.



Nu ringer pizzan på dörren här, mums va gott det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Marie

tackar, ohh vad fina kort och låter som en toppenkväll

kramar

2011-06-11 @ 21:39:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Mysigt ni såg ut att ha det. och vilket fint halsband och armband :)

2011-06-12 @ 18:17:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0