Liten ljuslykta + lins & filter

Jag har glömt att visa denna söta lilla lykta som jag fick av min mamma för ett par dagar sedan. Den är så himla söt tycker jag och det blir ett jätte fint sken på kvällen när man har den tänd. Får visa er hur den ser ut på kvällen nån dag, kanske redan ikväll :)



I morse så trillade det även ner ett litet paket i min brevlåda
och det var min lins och mitt filter till min kamera som trilla ned :) jag har redan testat dom och jag älskar dom. Närbildslinsen är super och jag kan nu fota föremål väldigt väldigt nära och bilderna blir fantastiska. Sen har vi stjärnfiltret, lika bra det men de filtret kommer göra sig bäst till julen då man vill fota granen med alla ljus i. Men självklart kommer jag använda det nu också.



Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt o höra. det är samma !

2011-06-22 @ 17:34:51
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Postat av: Eva

De där stjärnfiltret skulle jag väldigt gärna vilja se hur det ser ut. Kan du inte lägga upp en bild när du fotat med det :)

2011-06-23 @ 19:32:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0