Lördag - jobba

Åh jag förstår inte men jag känner mig så sjukt trött hela tiden nu. Antagligen beror det väl på för att jag jobbar så mycket nu. Har känt ett tag att jag typ börjar bli sjuk, ni vet när man har en sån där sjukdomskänsla i kroppen. Men jag har proppat i mig en massa vitaminer i ett par dagar nu så förhoppningsvis slår inget ut.

Idag ska jag jobba igen
, börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Mycket tråkig uppdatering här i bloggen nu men som jag skrev så är jag just nu väldigt trött. Nu ska jag kila ut med Tindra sen kommer min älskling hem från golfen. Och idag har jag sådan lyx att jag blir körd till jobbet, det regnar hos mig och älskling tyckte jag såg så trött ut idag så han erbjöd sig att köra och hämta mig idag :)

Slänger upp en härlig bild på Tindra
. Har ni någonsin sett en längre tunga på en sådan liten hund haha. Jag har för mig att jag har en annan bild på henne då tungan till och med är ännu länge^^



Kommentarer
Postat av: Eva

haha så söt hon är och ja lång tunga har hon allt :)

2011-06-18 @ 15:58:30
Postat av: Marie

Usscch då hoppas inte du blir sjuk, eller är. MEn det är så varierande väder och det tror jag kan påverka en hur man mår lite



kraamar

2011-06-18 @ 17:09:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0