Lördag

Godmorgon! Jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Det har varit en bra natt på jobbet. Jag tänkte att jag skulle bloggat igår innan jag cyklade till jobbet för att jobba natten men så glömde jag det. Nu hade jag tänkt att sätta mig på balkongen tillsammans med min älskling och äta frukost. Tror nog att det kommer ta ett bra tag innan jag somnar idag för det är så jäkla fint väder idag.

Slänger upp en bild som jag fotat
på en av dom tio rosorna som jag fick av min älskling :) I bakgrunden gömmer sig brudslöjor!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin nageldesign!



SV

Japp, de är perfekt för mej som avskyr att bada i sjöar/ hav :)

2011-06-04 @ 23:22:21
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Vilken vacker bild. Du är väldigt duktig på att fota måste jag säga :) Vad har du för kamera om man får fråga?

2011-06-04 @ 23:42:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0